fredag 31. desember 2010

31. desember og nok et år er over.

Godt nytt år
til alle mine blogglesere

Nok et år er gått, og om noen timer så skriver vi
2011.
Tenk at det er over 10 år siden folk hamstret hermetikk, talgelys og batterier o.l pga av milleniumsskiftet. Da alt skulle gå i "stå".

Vi har hatt en fredelig hvit og kald jul -og romjul, som vanlig med familieselskaper og hjemmekos.

I dag på nyttårsaften så slo mildværet til for fulle mugger med øsende regn og endel vind.
1`te januar 2010 så satte jeg meg et mål på å gå 200 turer til Høghøgda ute på Amundøya, og i dag så skev jeg tur nr. 317. Så målet ble slått med 117 turer, og det er jeg godt fornøyd med. I løpet av året så har vi hatt alle slags typer vær, og vi har både syklet og gått.
Tror neppe jeg satser på å slå den rekorden i 2011.





Vi satte ned et nytt flagg på toppen. Det gamle var hullete og blast i fargene.



Speil-glatte veier i dag. Brodder er et must på føttene. Flere biler lå på skrå og utenfor veiene i dag, og måtte ha hjelp til å komme på rett kjøl igjen.
Og først kl. 19 ble det strødd.
Uforsvarlig!!!



Isflak i Møstavågen er et skjeldent syn.



Denne scrappekofferten fikk jeg i gave fra mannen min julaften. I dag så har jeg pyntet den med navn og sommerfugler, slik at den er lett å kjenne igjen. For å kutte ut bokstavene mine så har jeg brukt silhouettemaskina, og et ark som heter heat transfer kjøpt hos Bikuben. Alt er strøket på med strykjern.
Gleder meg til å ta den i bruk.



Årets juletre

3 kommentarer:

LindaR sa...

Så flink du har vært!!
Godt nyttår tanta :-)

Britt-Unni sa...

Bagen ble kjempefin.

Janne i Fagerlia sa...

Godt nytt år Kjersti! Du har vært sprek i "gamleåret" ser jeg. Men jeg ser også at det er en som har vært enda spreker :)

Flott koffert!