lørdag 2. januar 2010

Nytt år med nye muligheter

Da er vi igang med årets 2`dre dag og det er lørdag. I dag må jeg få stekt kalkunen som har stått til tining et par dager ute i den ytterste gangen vår. Ellers så skal jeg en tur oppom butikken for å hente en pakke som ikke fikk plass i postkassen vår. Det er premiene fra Scoobies adventskalender som er kommet, blir kjekt å få litt nytt å hobbylere med.
I går så starta jeg og mannen min på årets "kappløp". Vi har satt oss som mål å gå minimum 200 ganger til Høghøgda her i Møst. Med litt "rask" gange så bruker vi ca 40-45 minutter på hele turen, tur-retur. Så i går var vi ferdige med tur 1 i flott vintervær, og i dag så blir det tur 2 i -8 grader og klart vær. Bildet av meg ble tatt i går på toppen av Høghøgda.


Ellers i året som kommer så skal jeg prøve meg på linedance her på Frei. Det blir jo spennende å se om jeg klarer å henge med, på noe jeg aldri før har prøvd. Godt at de ikke er proffe, gjengen som driver med dette c",)
Frei husflidslag har også i år planlagt endel av temaene i 2010, så jeg får nok ta meg en tur dit også av og til for å hente litt inspirasjon og ha litt sosialt samvær. Men det jeg gleder meg mest til nå i vår er kort -og scrappetreffet som skal være på Rensvik samfunnshus første helga i mars. Her kommer det ca. 40 stk som lager kort og scrapper. Vi har det utrolig kjekt disse helgene.
En annen ting jeg også gleder meg til er vår yngste sønns konfirmasjon i mai. Jeg har litt å lage før jeg kan si meg ferdig til den store dagen, men jeg tror jeg har det meste under kontroll. Så da er det bare å ta fatt på det nye året med løftet hode.

1 kommentar:

Janne i Fagerlia sa...

Hallo i luken! Det var jammen litt av noen nyttårsforsett. Men kommer jeg til Møst og ser to turboer i skogbrynet så skjønner jeg hvem det kan være.......

Jeg har vært i byen og kjøpt meg Coffee Slender (slankekaffe). Nå er det slutt på søtsaker og julemat.