mandag 30. august 2010

Siste søndagen i august

Da er også august måned snart over. En sommer kom, og gikk og jeg er like blek som i april. Må bare si at jeg er rett og slett skuffa over at temperaturene (og solen) uteble. Men som et lite plaster på såret, så fikk vi en flott søndag i går.



Vi startet dagen med vår vanlige sykkeltur til toppen av Amundøya.
Det er kjempeflott å sitte her når det er pent og stille vær og nyte utsikten.




Og da vi kom tilbake til kaia vår, så stoppet vi for å mate et par flotte svaner som hadde kommet iløpet av natten.



Til middag så laget jeg en stor kasserolle med kjøttsuppe. Dette er noe av det beste jeg kan få å spise til middag. Og i kveldinga så dro vi til byen for å kjøpe oss en softice til dessert, men havna på Burgerking istede. Der kjøpte vi en deilig milkshake.

Jeg har også hobbylert litt i helgen. Men hva det er får du se iløpet av neste helg. Dette er en hemmelighet.

Dagens bilder er tatt med min nye mobiltelefon som jeg fikk i gave av mannen min på lørdag. Det er en Sony E. Xperia pro mini. Flott mobil som jeg ønska meg, men litt skuffa over bildekvaliteten, når bildene skal vises i stort format.



1 kommentar:

Janne i Fagerlia sa...

Hei Kjersti! Om du har tatt svarnebidlene med nymobilen, så synes jeg den har et topp kamera. Ihvertfall i forhold til min...