torsdag 31. desember 2015

Nok ett år er omme.

2015 går snart i historiens rekker, og 2016 knakker på døren.

I år har vi hatt besøk fra 2 av våre skotske slektninger 15-18 mai. Stor stas for de å oppleve 17 mai, og få treffe sine norske slektninger og fått se plasser der tidligere forfedre har bodd og arbeidet.

Margaret og Sandra fikk også prøve på seg Nordmørsbunaden, fine ble de.
Håper at vi møtes igjen.



Ellers så har jeg og gubben vært på en del bilturer (harryturer) til Sverige. Vi fikk også en tur til Ullared, Gekås i Oktober.

Samt at vi har vært på en del biltreff her i nærmiljøet vårt.









Ferieturen i år gikk til Tallinn





I juni tok jeg teorieksamen i Barne -og ungdomsfaget, og i oktober den praktiske prøven. Så nå er jeg blitt fagarbeider. Herlig, godt å være ferdig.



Ellers så har jeg deltatt på en del scrappetreff, både her i Kristiansund, Tingvoll, Geiranger, Trondhiem og på Tustna.
Kort o.l som jeg har laget har dere sett tidligere her i bloggen min.

Men nå som julen er snart over og året tikker mot slutten, så har vi tatt vår siste tur til Amundøya i år også.

Og i år var det jeg som har vært der mest, med gubben på en god andreplass.

Totalt 318 turer :)


Og med dette så ønsker jeg dere alle
ETT RIKTIG GODT NYTT ÅR


Ingen kommentarer: