søndag 5. januar 2014

Årets første DT-bidrag fra meg.


Da er vi igang igjen med utfordringer hos Korthobby.no. Denne månedens tema er "tidfestet dato". Bidraget måtte da ha en eller annen form for dato på seg, samt metall fra nettbutikken til Korthobby.no

Her er mitt bidrag, en liten sak med 2 skuffer, post it, og en penneholder og en evighetskalender. 







Her kan dere se utvalget av hvilket metall jeg har brukt:

Håndtak til skuffene

Små hjørner

Føtter til esken, jeg snudde de opp/ned

Ett ornament som jeg delte i to

Utenom metallet så har jeg brukt:
Sort bazzill
Mønsterark fra Maja design (restepapir)
2 typer blonder
Sort stempelsverte
Og en liten bling med blå stein
2 store fyrsikkesker
Bilde fra internett, søkeord "vintage writer"

Malen til kalenderen finner du her, jeg har brukt den som en base og pyntet den etter min egen smak. 

2 kommentarer:

Kristina sa...

Hei, ennå finere her på bloggen din enn på scrappesyken :-)
Denne skal jeg prøve meg på !
Ha en fin fin dag.
Klem Kristina

Kristina sa...

Hei, ennå finere her på bloggen din enn på scrappesyken :-)
Denne skal jeg prøve meg på !
Ha en fin fin dag.
Klem Kristina