lørdag 22. juni 2013

Flyansatt og vår sønns 18 års dag

Her er ett par kort som jeg laget tidligere denne i denne måneden. Det første er et bestillingskort til en person som jobber i SAS. Så da var det bare å dra innom Korthobby.no for å kjøpe noen flycharms til å ha til pynt. Bildet fant jeg på nettet. Det skrev jeg ut to ganger i samme størrelse. Av det ene bildet så klippet jeg ut selve flyet, og limte det oppå det andre slik at det fikk en liten 3D effekt.
Så ble kortet pyntet med blomster og svertet.


 Dette andre kortet laget jeg til vår yngste sønns 18 års dag. Han er en svært ivrig Leauge of legend-spiller. Ikke aner jeg hvilken figurer som er de mest populære figurene i spillet, så her måtte jeg bare ta en råsjans. Dette bildet fant jeg også på nettet, og skrev det ut i 2 eksemplarer. Her tok jeg også å klippet ut figuren av det ene eksemplaret og limte det på med limputer for å få en 3D effekt. Bokstavene og tallene er kuttet ut med silhouette SD maskin. 

Ingen kommentarer: