søndag 10. mars 2013

Lilla guttekonfirmasjonskort


I kveld så har jeg lekt meg med å lage et lilla og brunt konfirmasjonskort til en gutt. Å bruke lilla til gutt er noe jeg aldri har gjort før, men nå ser jeg at det funker jo bra ;-)

Her har jeg brukt: 
Lilla bazzill
Brun bazzill
Bølgepapp
Lilla mønsterark (rest)


Mo manning stempel "videogame boy"
Metall fra Korthobby.no

Tekststempel fra Kort og godt.
Stempelsverte Momento "Rich cocoa"
Stempeltrykket er fargelagt med ProMarker



Utfordringene jeg deltar på med dette kortet er:
ProMarker Utfordring #15 Gjestedesigner/fargeutfordring lilla og brunt (frist 25. mars)
Sketchy Colors utfordring #154 Skisse (frist 15. mars)

13 kommentarer:

Renate sa...

Herlig kort og passende motiv til en konfirmant! :)
Takk for at du deltar hos ProMarker Norge! :)

Jannhild sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
sisla sa...

Ett skikkelig flott kort. Liker fargene dine, og jeg må få lov å si at du er blitt en racer i å fargelegge.
Klem

Jannhild sa...

Kjempeflott guttekort! Herlig!
Tusen takk for at du deltar på Sketchy Colors sin skisseutfordring denne uken!!
Klem fra Jannhild

Rita sa...

stilig kort :) Flott med bølgepappen :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos PMN :) Klem Rita

Janne i Fagerlia sa...

Lilla og brunt er fint sammen. Og hvorfor ikke til en gutt! Tøft!

Connie sa...

Lekkert konfirmasjonskort med herlig motiv.

Klem Connie

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Kjempestilig kort! Lekkert med lilla og brunt til gutt. Så flott at du er med oss og deltar hos ProMarker Norge. Klem...Mona

Elin sa...

Så flott og stilig guttekort! Har aldri tenkt på lilla til gutt, men jeg er helt enig - det fungerer jo kjempebra! Takk for at du deltar hos PMN denne måneden!

Anne sa...

Helt enig med deg, lilla på guttekort funker som bare det! Knalltøft kort med flott fargelagt motiv :-)

Takk for at du ble med på utfordringen vår på PMN denne måneden og lykke til!¨

Klem, DT Anne

Kjersti sa...

Et herlig konfirmasjonskort - lekkert med lilla til gutt også!
Ha en fin tirsdag!
Klem fra Kjersti:)

Design og Hobby sa...

Veldig stilig kort du har laget! Tøft stempel!
Takk for at du deltar hos PMN!
Klem Gry

Karen Elise sa...

Så gøy å bruke litt originale farger av og til og ikke alltid være bundet til "gutte- og jentefarger"! Og dette passet jo kjempeflott til en gutt! Stilig motiv og flott dekorert! Takk for at du scrapper med PMN!
Karen Elise :)