lørdag 2. februar 2013

Skisseutfordring hos Korthobby`s utfordringsblogg

Denne måneden så fikk jeg i utfordring å lage en skisse til Korthobby`s utfordringsblogg. Her ser dere skissen og mitt bidrag fra desigerteamet til Korthobby.no.


Innsendingsfrist til denne utfordringen er 24. februar.
Så kom igjen folkens, lag kort eller LO og send inn. 


Her er mitt kort laget av:
Brun bazzill
Mønsterark fra Melissa frances.com "Esther"
Metallpynt i hjørnene og tallene fra Korthobby.no
Bilde fra internett

Kortet ble laget til en av min manns kompiser som fylte 45 år nå i januar :)

2 kommentarer:

Kari Anne's hobby sa...

Hei!

Morsomt kort du har laget. Morsomt motiv. Har forgjeves lett på nettet etter det motivet. Husker du hvor du fant det?

Kari Anne

Kjersti Gabrielsen sa...

Hei Kari Anne. Takk for kommentaren. Jeg har sendt deg bildet på facebookprofilen din, så sjekk meldingsboksen under "annet" så finner du det.