søndag 2. september 2012

Mitt bidrag til en utfordring

Kort o Mania er nå igang med sin utfordring nr. 69.
Og her er oppgaven:

"Anything goes med SKISSE!!"
og det betyr som det betyr, du kan lage akkurat hva du vil, bruke akkurat hva du vil, hvilken som helst type form du vil..... så lenge du følger skissen.


Jeg så mitt snitt i å bruke opp litt restepapir til denne oppgaven, og slik ble resultatet.

Her har jeg brukt.
Hvit bazzill
Lys blå bazzill
Mørk blå bazzill
Mønsterark fra Kort og godt "klassisk"
En heklet brikke
Bokstaver fra Tim Holtz "typeset"
Stifter
Halvperler
Maljer fra Tim Holtz
Og masse forskjellig charms fra Korthobby
Stempel fra Marianne desig "Snoesjes"
Fargelagt med promarkers

Denne skissen likte jeg svært godt, så det kan nok hende jeg bruker den igjen :-)



2 kommentarer:

Kjersti sa...

Et flott kort i en lekker blåfarge!
Takk for at du deltar hos Kort'o'Mania sin skisseutfordring, lykke til!
Klem fra Kjersti:)

Nelle sa...

Fin tolkning av skissen!

Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)
Kram Nelle