søndag 26. august 2012

Informasjon ang. bloggen min.


Nå har jeg prøvd å rydde litt opp her i bloggen min. 
I sidebaren "Labels" så var det et salig rot, men nå tror jeg det skal være mer oversiktig. Da jeg starta denne bloggen i ca. 2007, så var den ment for personer som ikke var fra Norge. Derfor er noen av de eldste innleggene på engelsk (smøla-engelsk).
En del av innleggene er også en salig blanding av kort i flere kategorier, samt litt fra hverdagen min og håndarbeid. Så, hvis du ikke finner det du leter etter når
siden åpner seg, så er det bare å skrolle nedover.
Håper du finner det du leter etter.

Nå den siste tiden så har jeg vært litt flinkere til å legge ett og ett kort i hvert innlegg, og det skal jeg fortsette med. Jeg har også lyst til å forandre layouten min, men dette må jeg få hjelp til. Denne jeg har nå er jo bare såååå kjedelig. 

Disse "Label/etikettene" har jeg nå
  1. Annen hobby
  2. Baby/dåp
  3. Bryllup
  4. Encaustic art 
  5. Giveaway
  6. Gratulerer Dame
  7. Gratulerer Gutt
  8. Gratulerer Jente
  9. Gratulerer Mann
  10. Halloween
  11. Hverdag og fest hos oss i Kystvågen
  12. Informasjon
  13. Jul
  14. Kondolerer
  15. Konfirmasjon
  16. Sanitær boks
  17. Skrin
  18. Tag
  19. Vinboks
  20. Youtube

    Noen flere kommer sikkert etterhvert :-)

    Under "Annen hobby" kan du finne litt håndarbeid + litt papirhobby
    som ikke har noen spesiell plass. 


    Tusen takk for at du stikker innom og tar i bloggen min, det setter jeg stor pris på. Hvis du kommenterer, så skal jeg stikke innom deg på besøk :-)

Ingen kommentarer: