fredag 20. juli 2012

75 års Jubileum

31/2012
I løpet av neste uke så fyller mamma 75 år, og dagen skal feires nå til helgen. Jeg har lenge grubla på hvilken type kort jeg skulle lage til henne, for det finnes jo så mange flotte varianter. Arkene jeg skulle bruke hadde jeg kjøpt inn tidligere i sommer, så alt var klart til begynne.
Tilslutt så bestemte jeg meg for å lage det som man kaller for "Tryllekort"

På dette kortet har jeg brukt

Mønsterark fra Kort og Godt, blomsterglede
Hvit bazzill
Svertet kantene med Sahara Sand fra Versa Magic
Blonder fra ukjent
Blomster kjøpt hos Woc
Papirblomsten laget av Engelsk rose Dies, Marianne design
Swirl fra Die-namics
Kant-dies fra Nellie`s
Sommerfuglene klippet ut fra baksiden på mønsterarket
Alle rammene rundt fotografiet og på innsiden av kortet er kuttet ut på silhouette sd.
Tekst skrevet med silhouette sd og med skrifttype Times new roman.
Halvperler og "krystaller" fra ukjent.
Metallhjørner fra korthobby.no





2 kommentarer:

sisla sa...

Wow, dette var bærre lækkert Kjersti ;-)

Kjersti sa...

For et nydelig kort Kjersti, lekre papirer og så flott du har pyntet!
Takk for at du deltar hos Kort'o'Mania sin sommerfugl-utfordring, lykke til!
Klem fra Kjersti:)