søndag 15. april 2012

Vårtreff i Møst u-hus

Denne helgen har bare vært helt super. 19 påmeldte damer som skulle kose seg sammen hele helga med papirhobby i Møst u-hus. Litt amputert ble vi pga sykdom, manglende barnevakt, barnedåper o.l. Men men, vi som var der hadde det bare herlig.


Vi hadde alle betalt inn en liten sum hver, som ble bruk til leie, mat og "premier til alle påmeldte". Mange hadde også bakt, så her var det mye godt.



Men dere er vel kanskje mere intr. i hva jeg har laget i helgen??? Alle kortene mine nå fortiden er bestillings kort og selvfølgelig til konfirmanter her i Kristiansund/Frei-området. Derfor er navnet på det ene kortet sensurert. Sensuren vil bli fjernet etter at konfirmasjonen er overstått.


15/2012









Her har jeg brukt:
Blått bazzill
Pionark
Div. swirler og dies
Silhouette sd til skrift
Blått og hvitt bånd
"Spenne" fra panduro
16/2012
Her har jeg brukt:
Stempeltrykk av gutt og gitar som jeg lånte
Mønsterark fra en blokk jeg har
Brun bazzill
Metallteip
Embossingplate med tannhjul
Metallpynt fra Korthobby.no

17/2012

Her har jeg brukt:
Burgunder bazzillark
Et gammelt mønsterark
Div. swirler og dies
Bilde fra utklippsark
"Spenne" fra panduro
Bånd og metallpynt fra Korthobby.no
En blomst og stempel.

Ingen kommentarer: