fredag 2. desember 2011

Takk for hjelpen gave

Jeg har klart å slite av broderiene på masjettene på bunadsskjorta mi. Men endelig i september så fikk jeg endelig tak i Marie fra Ålvundeid, en reddende engel.

Da ikke husfliden ikke var intr. i å hjelpe meg med å få tak i det rette mønsteret eller få noen til å kopiere det, så måtte jeg finne en annen løsning. Flaksen for meg var at det nettopp var gitt ut en ny bok om Nordmørssøm, og der fant jeg en løper med noenlunde samme mønster. Jeg satte meg ned med telefonen og ringte til dama som eide løperen, og ble så henvist til en annen som igjen ba meg ringe Marie. Marie ba meg komme med skjorta så hun fikk se den, og vips etter ett par måneder så sitter jeg her med to nye mansjetter.
I tillegg til betaling så ville jeg gi henne en liten oppmerksomhet. Så i kveld så har jeg laget denne melkehjertesjokoladeesken, som skal sendes i posten i morgen.
Tusen takk til Marie for kjempeflott arbeid.

Gjett om jeg er lykkelig for at skjorta mi blir hel igjen :-)


Til denne esken har jeg brukt
En eske melkehjerter fra Freia
Ark som heter Nostalgi
Snøkrystall stempel
Halvperler
og
Metallpynt fra Korthobby.


Ingen kommentarer: