søndag 14. august 2011

Korttreff, august 2011

Da er denne helgen over, og jeg har vært på treff i Kristiansund sentrum.
Vi fikk låne lokalene til frivillighetssentraler, og 8 damer kom.
Her er min lille helgaproduksjon.


Denne vognen måtte jeg bare prøve å lage etter at jeg så den i bloggen til Lisen. Lisen er en veldig dyktig dame innen korthobbyen. Bloggen hennes er absolutt verdt et besøk.



Det nærmer seg jul med stormskritt, så her er årets første julekort.



Dette kortet har jeg liftet etter et kort i den siste utgaven av ET TRYKK.



Et helt enkelt kort uten pynt.



Easelkort til baby.



Mal til denne boksen finner du i den siste utgaven av bladet ET TRYKK. Veldig enkel og grei å brette, samtidig som den gjør mye utav seg.

1 kommentar:

Anne sa...

Så flott produksjon! Du har virkelig vært effektiv på treffet, imponerende! Barnevognen ble jo aldeles nydelig, da :-)

Klem