lørdag 16. januar 2010

Jeg har fått meg klesrulle


I min fortvilelse over noen (bare 7 stk) duker i polyester som skal være pene til komfirmasjon i mai, så søkte jeg råd i et forum som jeg er medlem av. Der sa de at jeg skulle kaste de dukene, for så å kjøpe meg lin eller bomullsduker, samt en klesrulle. Dukene blir ikke kastet, men en klesrulle kom i hus i dag. Den fant jeg på finn.no helt gratis her i kommunen jeg bor. Den er helt intakt, med untak av noen skjønnhetsfeil, men hva annet kan man vente av et sånt gammelt klenodium.
Hvor gammel og hvor den er laget vet jeg ikke. Merket er kanskje Gloria, for det står flere plasser på stativet.
Om jeg får til å bruke den, får vi bare vente å se på. Å få polyesterduker pene med den kan bare glemme c",)





3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.GRATULERER.kjempe fin.Den kan du jo ha til pynt.Regner med att nå blir det mange fine glatte duker til Konfirmasjon.Kupp...Ønsker deg en riktig fin Søndag ut i Møstavågen.Klem fra Bodil..

Tanja sa...

Fin rulle du har fått deg. Min rulle heter "Alfa no. 4" og ligner litt på din.

Anonym sa...

Amazing things hеre. I'm very satisfied to peer your post. Thanks so much and I am looking forward to contact you. Will you kindly drop me a e-mail?

Here is my webpage; personal loans