lørdag 5. august 2017

Bursdagskort til mammas 80 årsdag


Nå i juli fylte min mamma hele 80 år. Dagen ble feiret med middag på Bjartmars kro på Averøya her på Nordmøre. Så ble det kaker og kaffe hjemme hos meg. 

Men som hør og bør, så må man jo lage kort til jubilanten. Jeg har valgt å lage ett rammekort med en mal som min scrappevenninne Lisen har laget. (Lisen ramma)

Konfirmasjonsbilde av mamma i sort hvitt og en masse blomster og metall. 


Dette kortet er også mitt bidrag til utfordringen som Korthobby.no arragerer nå i august 2017. 
Klikk her for å komme til utfordringen. 
Her ser du hva jeg har brukt :)

Lilla bazzill
Møsterark fra Studio Light Collections, Scraphh02
Metallpynt fra Korthobby.no
Blingbånd fra Europris
Blonder, Ukjent
Blomster fra Wild Orchid Craft m.fl
Små tags med tekst, kuttet og skrevet ut med Silhouette SD. 
Fotografi fra mammas konfirmasjonsdag i 1952





Ingen kommentarer: